Początek..: Lato

4.08.2015

Lato

Cześć Wam :*
Dzisiaj pokaże Wam moją propozycję na letnie wyjścia,bo lity w upalne poranki to według mnie średni pomysł...Zdjęcia były wykonane trochę wcześniej,ale pogoda się zgadza:). Tradycyjny klasyk,połączenie czerni z bielą. Uwielbiam takie zestawienia,dodałam jeszcze złotą biżuterie w postaci szerokiej bransolety i naszyjnika(łańcucha). Lity to są moje ulubione buty,mam 2 pary i zamierzam dokupić trzecią  w postaci sandałów na grubym obcasie:).




Spodenki- Bershka
Koszulka- Bershka
Lity-allegro
Biżuteria -allegro












2 komentarze:

  1. Zestaw mi się bardzo podoba ;)!Na moim blog pojawił się nowy post tym razem ze sportowym lookiem-http://kingefashion.com/be-strong-girl/ - zapraszam serdecznie na bloga;)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie,w dodatku piękne zdjęcia. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń