Początek..: Magical world

1.09.2015

Magical world





Cześć żuczki <3


             Wakacje już minęły,nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Moja Julka od dziś jest przedszkolakiem,z czego jestem bardzo dumna :) Dla mnie został jeszcze miesiąc wakacji,ale trzeba się uczyć do egzaminów wrześniowych z chemii budowlanej... Zdjęcia zostały zrobione przez mojego jedynego,niezastąpionego fotografa Pati-Klik.Może teraz więcej o stylizacji.. 
Całość świetnie się sprawdzi w gorące dni,bluzeczka jest bardzo przewiewna.
Urzekła mnie kolorem,jedyny minus to szybkie gniecenie(ale to wina materiału).
Spodenki mają wyższy stan przez co optycznie wydłużają nogi i ten efekt uwielbiam. Buty są najwyższe jakie posiadam,maja 15,5 cm(są wygodne,ale na krótkie wyjścia ). Ja zmykam spać,a Wam życzę miłego czytania i oglądania kochani <3




Bluzka-miejscowy butik
Spodenki- allegro
Naszyjnik-allegro
Buty- Fashion Queen







































2 komentarze:

  1. $licznie ;*

    Zapraszam do siebie

    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wysokie obcasy, no niestety na dłuższe wyjścia albo przejażdżki komunikacją miejską nie bardzo się nadają. Śliczny look
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń